Personal Supermercat SITGES
Coneixes els nostres supermercats?
Amb 100 anys d'història, som una empresa referent en el mercat de l'alimentació de qualitat, que dóna la màxima importància al producte fresc i local.
Actualment estem a la recerca de persones per a la posició de caixa i reposició per a la nostra botiga de Sitges
A Sorli busquem persones entusiastes, motivades i capaces d'assumir responsabilitats. Treballaràs en contacte directe amb els nostres clients/es, sempre amb el suport del nostre equip. Si et consideres empàtic/a i gaudeixes del tracte amb els clients/es, APUNTA'T!
Podràs créixer a nivell professional en un entorn dinàmic i en una empresa que aposta per les persones i que està compromesa amb la igualtat d'oportunitats i de genère.
Què oferim?
- Jornada completa
- Incorporació immediata
- Horari de tarda de dilluns a dissabte
- Possibilitat de treballar esporàdicament algun diumenge
- Formació a càrrec de l'empresa
- Atractiu pack de Beneficis Socials:
- Pòlissa de salut opcional a preu reduït.
- 8% descomptes en compres (supermercats, centre comercial i restaurant)
- 20% descompte a l'Hotel Emocions
- 50% descompte al nostres gimnasos Sorlisport
- 1% descompte en benzineres Sorligo
- Diferents descomptes i promocions en espectacles i comerços al formar part del Club Sorli.
Quines seran les teves funcions?
-Cobrament a caixa.
-Atenció i assessorament als nostres clients/es de les possibles ofertes existents.
-Càrrega i descàrrega del camió.
-Reposició i fronteig de productes als linials.
-Control d'etiquetatge de preus.
-Suport a les diferents seccions del supermercat.
Si vols formar part d'una gran empresa, a Sorli t'esperem!
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
reponedor
Tècnic/a informàtic/a de sistemes
Per important empresa del sector TIC en constant creixement, dedicada a posar a l?abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar un Tècnic/a informàtic/a de sistemes per ampliar el seu equip.
Les seves principals tasques i funcions seran les següents:
- Instal·lació d?equips informàtics.
- Comprovar la xarxa del client i solucionar els problemes que tingui respecte a la mateixa.
- Revisar els ordinadors i perifèrics i el funcionament dels programes instal·lats.
- Oferir suport als altres departaments.
Es requereix:
- Coneixements de comunicacions LAN Ethernet i WAN.
- Coneixements i ús de Linux.
- Coneixements i ús Windows i MS Office.
- Capacitat de resolució d?incidències dels clients.
- Carnet de conduir B.
S'ofereix:
- Contracte indefinit.
- Pla de formació interna.
- Desenvolupament professional formant part d'un projecte important per l'empresa, amb una plantilla jove i en creixement.
- Treball en equip multidisciplinari amb professionals altament qualificats.
- Horari de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico
Empresa del sector TIC situada a Lleida amb la missió de posar a l?abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar al seu equip un/a Consultor/a Implantador/a del programa de gestió d?empreses Odoo. Aquesta posició no requereix experiència tècnica avançada, però sí una sòlida comprensió de com funcionen les empreses, les seves àrees clau i una afinitat per la tecnologia i les bases de dades.
Les principals funcions seràn:
- Analitzar les necessitats dels clients i comprendre els seus processos empresarials clau: finances, vendes, compres, logística, recursos humans, entre d?altres.
- Proposar i implementar solucions personalitzades utilitzant els mòduls de l?ERP Odoo.
- Configurar el sistema i assegurar-se que s?adapta als requisits del client.
- Realitzar formacions a usuaris clau i finals per facilitar l?ús del sistema.
- Documentar processos i configuracions.
- Planificació, organització i seguiment dels projectes.
- Col·laborar estretament amb l?equip tècnic quan siguin necessaris desenvolupaments o integracions específiques.
Es requereix:
- Interès i afinitat per la tecnologia, especialment pels sistemes ERP i les bases de dades.
- Comprensió general de com operen les empreses en àrees clau com finances, compres, vendes i logística.
- Capacitat analítica per entendre problemes empresarials i proposar solucions.
- Comunicació efectiva per interactuar amb clients i equips interns.
- Actitud proactiva, orientada a la millora contínua i a la satisfacció del client.
S'ofereix:
- Incorporació estable i immediata a l'empresa del sector del sector TIC en continu desenvolupament i creixement.
- Oportunitat de participar en projectes diversos i aprendre sobre diferents indústries.
- Estabilitat laboral i formació continuada a càrrec de l'empresa, amb opcions de desenvolupament professional.
- Bon ambient laboral.
- Remuneració competitiva (en dependència de l'experiència i coneixements aportats).
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 ( amb possibilitat de teletreball)
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrador-sistemas
Treballador/a Familiar - La Selva - Campanya Nadal
Cerquem professional de Treballador/a Familiar per a treballar al Servei d'Atenció Domiciliària a la Zona de la comarca de la Selva, concretament la zona d'Hostalric, Breda, Riells i Fogars.
Funcions
- Assegurar la higiene de les persones assistides, així com de la roba i la imatge física
- Controlar els hàbits alimentaris de la persona assistida, planificant menús segons els requisits de salut i nutrició indicats pels especialistes. I ajudant en la ingesta dels aliments a les persones assistides que ho requereixin.
- Millorar el benestar bio-psico-social de la persona atesa i la seva família i entorn.
- Contribueix a la integració social de la persona assistida. Facilitar la integració en el medi social, per poder continuar desenvolupant les seves capacitats físiques i mentals. Atendre les necessitats d’higiene de la persona atesa i entorn.
Competències
Treball en equip, empatia, integritat, flexibilitat i bona actitud
Requeriments
Indispensable disposar de carnet de conduir i vehicle per anar als domicilis dels usuaris
Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
cuidador
41632 - Dependent botiga running
- Atenció al client,
- Assessorament,
- Venda,
- Manteniment botiga
- Gestió de magatzem, gestió
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 20
- Horari: Tardes
- Retribució brut anual: 8120 + bonus
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
8.000€ - 8.000€ bruto/año
dependiente
Tècnic/a Especialista en Laboratori per SUPLÈNCIES al Servei de Farmàcia (ICO Hospitalet)
El servei de Farmàcia de l’Institut Català d’Oncologia requereix cobrir suplències en les diferents àrees del Servei, al lloc de treball que es detalla a continuació per al centre de treball de l’Hospitalet:
Funcions:
- Elaborar preparats endovenosos de medicaments assistencials o d'assaig clínic, nutrició artificial, fórmules magistrals i preparatius oficinals mitjançant les tècniques apropiades i de conformitat amb els criteris de qualitat vigents.
- Dispensar medicaments (assistencials o d'assaig clínic) a pacients ambulatoris o distribuir els medicaments en l’àmbit intrahospitalari (SDMDU).
- Mantenir i organitzar la neteja i higiene de la zona de preparació i dels materials i/o equips d’utillatge del laboratori amb la finalitat de garantir el correcte funcionament, així com la calibració i verificació dels equips.
- Participar en l'emmagatzematge de medicaments, matèries primeres i material de condicionament, controlant l’estoc de materials així com la correcta distribució dels medicaments
- Participar en el sistema de gestió de qualitat: procediments, indicadors, registre d’incidències i accions de millora.
Condicions:
- Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes a l’Institut Català d’Oncologia segons conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT). Grup professional 3 (AS-TFPT) Nivell II – Tècnic Especialista.
- Contracte inicial formatiu remunerat.
- Disponibilitat horària per realitzar suplències puntuals (de dilluns a divendres entre 07:30h a 21:00h i caps de setmana i festius de 08:00h a 20:00h).
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
quimico,laboratorio
Test Chapter Lead - Pharma Leader Company (60% telework)
- Test Chapter Lead.|Pharma Leader Company (60% telework).
Pharma Leader Company.
- Responsible for People management activities of Chapter staff.
- Inspire and grow a team of high-performing employees through peer coaching and mentoring.
- Participate in solving complex problems.
- Hands-on contributor in his/her squad to all aspects of the product delivery cycle.
- Advocate and advance chapter standards and best practices in collaboration with another chapter leads and chapters.
- Responsible for the functional coherence within the chapter
- Constantly looks for new knowledge and practices to boost chapter performance
- Coordinates trainings into the Chapter members to help them grow.
- Permanent Contract.
- Competitive Salary.
- 3 days a week working from home.
- Flexible Schedule.
- Multicultural and friendly team.
- Exciting opportunities for professional development.
- Ongoing training.
- Multiple Social benefits: Canteen, health insurance, nursery check, English training...
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
ingeniero,informatico
- Full service European rating agency is looking for a Senior Corporate Analyst|Minimum 3 years of experience, preferably as a credit risk analyst.
Full service European rating agency, focused on middle market corporate, project finance, structured finance, Financial entities and sovereign debt ratings.
- Responsibility for leading the credit rating process of European corporate clients (full analysis process including an in-depth analysis of the quantitative and qualitative variables of a company) that results in a comprehensive rating report.
- También implica mantener una cartera de clientes en vigilancia y tomar decisiones de calificación cuando sea necesario.
- Capacidad de liderar reuniones con profesionales de alto nivel, principalmente CFOs.
Professional career development.
Competitive salary package.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
abogado, ade, derecho, economista, financiero
OPERARIS/ES DE PRODUCCIÓ SECTOR ALIMENTARI
PROMAN és una consultoria de RRHH que opera des de fa més de 10 anys a nivell internacional. A Espanya som especialistes en treball temporal, selecció i formació. El nostre client i Epos són empreses compromeses amb la igualtat d´oportunitats a totes les candidatures del procés de reclutament i selecció. Apliquem el mètode del CV cec per evitar fer distinció d´ètnies, sexe i ideologies. Actualment estem seleccionant, per la Campanya de Nadal i amb possibilitat d´estabilitat, operaris/es de producció per una important empresa del sector càrnic situada a Osona amb molts anys d´experiència en el seu sector. Si tens un perfil polivalent i t’agrada fer tasques dinàmiques aquesta oferta és per tu!! ¿Quines tasques hauries de fer?. o Sala blanca o Encaixat ¿Què podem oferir-te? - Estabilitat - Creixement professional - Bon ambient de treball - Torn de matí, tarda i nit Si creus que pots encaixar no dubtis a apuntar-te!!!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
produccion
TERAPEUTA OCUPACIONAL PER A L'HOSPITAL D'ATENCIÓ INTERMÈDIA DEL PARC SANITARI PERE VIRGILI
Convocatòria interna/externa
1 lloc de Terapeuta Ocupacional per a l'hospital d'Atenció Intermèdia
El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.
En conseqüència, es convoca l'esmentat lloc de treball d'acord amb les condicions i característiques següents:
1. Condicions del lloc de treball:
Incorporació immediata.
Contracte Sustitució
Horari: dilluns a divendres de 9:00h a 13:30 h i de 14:00h a 16:45h.
Retribució: corresponent al Grup 2.2 segons el Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).
En Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l’aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.
2. Funcions a desenvolupar:
- Participar a la valoració inicial de tots els pacients que siguin derivats al servei de Teràpia Ocupacional del PSPV.
- Planificar de comú acord amb l’equip, el pla de tractament a seguir, la intensitat i durada seguint els procediments elaborats en el nostre centre, mitjançant les tasques que li són competents.
- Entrenament funcional /adaptació (ABVD, AIVD, AAVD activitats de la vida diària bàsiques, instrumentals i avançades).
- Reeducació de les transferències.
- Prescripció i entrenament de productes de suport i adaptacions.
- Realització/prescripció d’ortesis.
- Entrenament cognitiu.
- Reeducació sensorial mitjançant estímuls/adaptació de l’ambient.
- Tècniques de conservació energia/ergonomia.
- Prescripció ocupacional.
- Realitzar educació sanitària a les famílies i cuidadors i els assessorarà en els productes de suport adients.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
terapeuta
41630 - Administrativo/a Contable
REQUISITOS :
- Conocimientos ERP'S
- Dominio de programa A3
- Gestión de clientes
- Valorable conocimientos elaboración de nóminas.
- Introducción de minutas en el sistema informático.
- Facturación clientes y control de pagos
- Gestión diaria de asientos, clientes, proveedores y bancos.
- Cierre contable mensual
- Elaboración y presentación de modelos de impuestos trimestrales y anuales (con el soporte de la gestoria)
- Cierre contable anual y repaso de la buena elaboración de los impuestos de sociedades y cuentas anuales (con el soporte de la gestoria)
- Mantener al día libros contables de la empresa
- Gestión de tesorería y bancos
- Pagos a proveedores y nóminas
- Dar soporte a tareas administrativas, control de material de oficina.
-
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 25
- Horari: Flexible de 9 - 10hres fins a 14-15hres
- Retribució brut anual: 16000
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
15.000€ - 18.000€ bruto/año
administrativo, contable
Club esportiu del centre de Barcelona, necessita incorporar al seu equip una persona per a la recepció de la seva àrea de sauna.
Les funcions principals a desenvolupar son:
o Atenció en la contractació de serveis de bugaderia, sauna, massatge i fisioteràpia. Càrrecs en TPV i gestió socis.
o Comprovació serveis de massatge i resolució d'incidències.
o Acompanyament a les persones a resoldre incidències amb la descàrrega i ús de l'app coproprativa
o Anotacions dels càrrecs de bugaderia.
o Marcatge de totes les peces de roba d'acord amb les implementacions de tecnologia en el procés.
o Control estoc de tovalloles i llençols i indicació per a necessitats de compra.
o Control accés sauna.
o Gestió de queixes referides a serveis i ús de la instal·lació.
o Seguiment i control del procediment de buidatge d'armaris de baixa.
o Comunicació amb les persones asociades. Enviament de mails amb incidències. Registre dels armaris disponibles a GPA per a nova assignació.
o Coordinació amb Manteniment per a treballs de fusteria en armaris què deixa la persona sòcia. Seguiments què es realitzin en temps i forma adequats.
o Comunicat a Comercial per donar llistat d'armaris disponibles per a noves altes.
o Centre de recollida gestió i recuperació dels objectes perduts. Registre, emmagatzematge i control.
S'ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte laboral
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 16
- Horari: de 14:30 a 22:30, dijous i divendres
- Retribució brut anual: 7.445,61
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
8.000€ - 8.000€ bruto/año
recepcionista
BORSA Integradors/es i Educadors/es Social SIS
Intress necessita nodrir la seva borsa de personal amb Integradors/es Social i Educadors/es Socials per cobrir suplències,al servei de SIS que gestionem a la zona de Olesa de Montserrat, Barcelona.
El SIS és un recurs d’acompanyament a infants, adolescents i famílies en el desenvolupament personal i social, oferint suport professional al seu benestar personal i la seva integració social des d’una vessant preventiva, comunitària i participativa.
Què farás?
- Potenciar les fortaleses i recursos personals dels nens i nenes.
- Educar a través del lleure i realitzar activitats educatives.
- Atenció i acompanyament del grup d'infants petits i mitjans de 3-12 anys.
Què oferim?
- Data incorporació: podria ser immediata, segons suplències.
- Contracte: temporal
- Jornada: 18,18h setmanals
- Horari: 15:30 a 19:30h de dilluns a divendres. Dijous quizenal fins les 20:00h
- Retribució: 752,47€ bruts/mes
- Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
450€ - 1.200€ bruto/mes
educador
Infermer/a Residència Gent Gran- Ribes de Freser
Cerquem professional amb la titulació en Infermeria per la Residència per a Gent Gran de Ribes de Freser.
La persona seleccionada contribuirà a mantenir o recuperar la salut de les persones de la residència, fomentar-ne l'autonomia i procurar-li el màxim benestar físic, psíquic i social.
Es farà càrrec del seguiment de l'estat de salut dels residents i aplicació de les pautes mèdiques, realitzant l'administració i control de la medicació, seguiment i registre de les cures, constants, dietes, entre d'altres funcions pròpies del lloc de treball
S'ofereix:
Jornada: 40h setmanals, torn de tarda
Contracte: contract temporal cobertura de baixa de llarga durada
Salari: Segons conveni
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
enfermero
El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.
FUNCIONS:
Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.
Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les
Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.
Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.
Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.
Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
- Paper protagonista en la organització
- 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
- Retribució en funció d'experiència aportada
- Creixement professional tant fucional com econòmic
- Bon ambient de treball.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.
FUNCIONS:
Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.
Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les
Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.
Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.
Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.
Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
- Paper protagonista en la organització
- 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
- Retribució en funció d'experiència aportada
- Creixement professional tant fucional com econòmic
- Bon ambient de treball.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.
FUNCIONS:
Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.
Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les
Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.
Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.
Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.
Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
- Paper protagonista en la organització
- 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
- Retribució en funció d'experiència aportada
- Creixement professional tant fucional com econòmic
- Bon ambient de treball.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.
FUNCIONS:
Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.
Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les
Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.
Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.
Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.
Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
- Paper protagonista en la organització
- 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
- Retribució en funció d'experiència aportada
- Creixement professional tant fucional com econòmic
- Bon ambient de treball.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Director/a residència i centre de dia Riudeperes (Fundació Sant Tomàs)
Seleccionem per a la FUNDACIÓ SANT TOMÀS, entitat de referència en el tercer sector, un/a Director/a pel centre d'acolliment Riudeperes (actualment amb 70 usuaris, aprox.), el qual ofereix servei d'acolliment residencial o d'acolliment diürn a persones amb discapacitat intel·lectual que requereixen suport generalitzat i que poden presentar problemes de salut afegits, siguin físics o mentals. La missió del lloc de treball és planificar, organitzar i coordinar la realització, el control i l'avaluació de l'atenció integral que es dóna a les persones ateses al centre. Aquesta figura ha de vetllar en tot moment per la millora de la qualitat de vida de les persones ateses i pel respecte dels seus drets. Les seves funcions seran:
Amb la col·laboració de la Direcció de l'Àrea Social i Educativa i l'equip de professionals que integren l'equip tècnic interdisciplinari del Centre, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
? Elaborar la proposta funcional del centre.
? Fer el seguiment de les activitats diàries al centre i a la comunitat.
? Elaborar la memòria anual que sol·liciti el Departament, i per extensió, els diferents informes de gestió que calguin.
? Planificar, fer el seguiment i avaluar el pla estratègic i el pla d'objectius del centre.
? Gestionar i liderar l'equip interdisciplinari, així com assistir a les reunions acordades amb aquest.
? Participar en l'elaboració del programa d'atenció individual (PAI) interdisciplinari i del seu seguiment, així com vetllar pel seu compliment.
? Atendre a les famílies i fomentar el manteniment d'una relació de qualitat família-persona usuària.
? Responsabilitzar-se directament del funcionament correcte dels serveis, exigint el compliment de les normatives legals vigents que siguin establertes.
? Seguiment i control del pressupost del servei.
? Exercir la representativitat del centre, en tots els àmbits que corresponguin.
- Altres tasques relacionades amb les anteriorment esmentades.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral en Centre residencial consolidat, el qual forma part d?una entitat de referència en el Tercer Sector.
- Horari: de dilluns a divendres, de 9h a 17h (amb flexibilitat horària segons necessitat) i guàrdies 1 setmana de cada 7 setmanes.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements i experiència en atenció a persones amb discapacitat intel·lectual, dependència i salut mental.
- Capacitat de treball en equip, habilitats comunicatives, empatia, capacitat de gestió i organització i capacitat per a la direcció de persones.
- Disponibilitat per a guàrdies telefòniques 1 setmana de cada 7 setmanes.
- Residència a Osona o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
director,manager
Cap de Manteniment Indústria Alimentària
Per a holding internacional del sector Alimentació (no càrni), seleccionem un/a Cap de Manteniment el/la qual tindrà la missió de gestionar el manteniment global de l'empresa, coordinant un equip de 5 persones de manteniment. Es responsabilitzarà d'assegurar el pla de manteniment preventiu i correctiu de totes les instal·lacions de l'empresa (productives i no productives), assegurant-ne el correcte funcionament i intentant aconseguir l'absència d'aturades no planificades. S'encarregarà de la millora contínua de mètodes i procediments.
En dependència del/la Director d'Operacions, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Definir i planificar la política de manteniment amb l'objectiu de millorar el model preventiu i establir metodologies operatives de manteniment.
- Assegurar el correcte funcionament dels equips de treball i de les instal·lacions de l'empresa.
- Planificar els manteniments preventius i correctius de les línies de producció, assegurant-ne el funcionament.
- Crear i mantenir actualitzats els manuals de manteniment preventiu i correctiu amb les corresponents actualitzacions.
- Assignar les tasques de manteniment.
- Dirigir, gestionar i motivar l'equip de manteniment intern (composat per 5 persones) i les empreses de manteniment extern.
- Juntament amb el responsable de prevenció de riscos laborals, coordinar les accions de manteniment de la maquinària, equips de treball i instal·lacions per tal de minimitzar el risc d'accidents.
- Coordinar processos amb el Cap de producció i amb altres caps de departaments de l'empresa, amb l'objectiu de dissenyar i posar en pràctica el manteniment de cadascun dels departaments.
S'ofereix:
- Incorporació immediata.
- Formar part d'una empresa consolidada i reconeguda en el seu sector, pertanyent a important holding internacional alimentari, en important creixement i amb contínues inversions per a ampliar i millorar instal·lacions.
- Oportunitats de desenvolupament professional dins d'un entorn internacional, dinàmic i orientat a la millora continua i a l'eficiència productiva.
- Horari: de dilluns a divendres de 8h a 17h o de 9h a 18h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Habilitats per a la presa de decisions, anàlisi de problemes, organització, lideratge, treball en equip i resolució de conflictes.
- Compromís, responsabilitat, orientació a resultats i tolerància a l'estrès.
- Coneixements tècnics en mecànica, electricitat, electrònica i en tecnologia de fabricació industrial.
- Coneixements i experiència demostrable en manteniment d'entorns productius d'indústria alimentària enfocada a la millora contínua.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
mantenimiento
Cap de Sala (reobertura d'emblemàtic hotel restaurant)
Per a reobertura d'important i emblemàtic hotel - restaurant d'Osona amb nova Gerència i nou equip i amb una cuina basada en productes de proximitat i d'excel·lent relació qualitat/preu, requerim incorporar un/a Cap de Sala, amb experiència demostrada en altres establiments (hotels o restaurants) de la Comarca.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Atenció al client.
- Organització dels horaris del personal de sala.
- Distribució de les responsabilitats dels cambrers.
- Supervisió de la Sala durant el servei.
- Supervisió del manteniment general de les cartes.
- Gestió i supervisió de les reserves.
- Responsable del compliment dels procediments del servei de sala d'acord amb les directrius de Gerència.
- Supervisió de l'obertura i tancament de caixa.
- Control i supervisió de la neteja i del correcte manteniment de la sala.
S'ofereix:
- Projecte professional ambiciós, en important establiment hoteler de referència a Osona.
- Incorporació immediata, estabilitat i projecció laboral en empresa propietaria de vàris establiments hotelers de reconeguda imatge i prestigi.
- Excel·lent ambient de treball, amb una nova Gerència que aporta àmplia i contrastada experiència en el sector de la Restauració i el sector Hoteler.
- Horari: De dimarts a divendres i diumenge: fins després del servei de dinar (no s'obre a la nit). Divendres i dissabte: s'obre tant pel servei de dinar com pel servei de sopar. Dilluns: tancat per Festiu setmanal.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Orientació al client i atenció al detall.
- Bona capacitat de comunicació i habilitat per a organitzar, supervisar i liderar un equip de sala de restaurant.
- Flexibilitat, iniciativa i actitud proactiva.
- Experiència demostrable de 3 anys com a Cap de Sala, Encarregat de Sala, Encarregat de Restaurant, Maître o similars en restaurant d'Osona o comarques limítrofes.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
maitre
Auxiliar Tècnic/a de Compres de Farmàcia (Andorra)
Ens trobem en la cerca d'un/a auxiliar tècnic/a de compres de farmàcia, per a una reconeguda empresa especialitzada en el sector farmacèutic, amb diferents sucursals a Andorra.
Les responsabilitats del càrrec serien:
- Realitzar comandes basades en oferta i demanda dels diferents productes.
- Gestionar inventari de subministraments, recepció, emmagatzemat, etiquetat, etc.
- Ampliar catàleg de productes de la web.
Requisits:
- Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius.
- Bons coneixements d'ofimàtica.
S'ofereix:
- Oportunitats pel creixement professional i formació contínua.
- Treball en equip dinàmic.
- Incorporació immediata.
- Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
compras
Tècnic/a de Farmàcia (Andorra)
Ens trobem en la cerca d'un/a tècnic/a de farmàcia, per a una reconeguda empresa especialitzada en el sector farmacèutic, amb diferents sucursals a Andorra.
Les responsabilitats del càrrec serien:
- Assessorar als usuaris sobre les característiques i indicacions d'ús dels productes farmacèutics i parafarmacèutics.
- Utilitzar aplicacions informàtiques per a la tramitació de receptes i facturació.
- Gestionar documentació generada i tasques administratives.
- Assegurar el bon estat del material i els equips de l'establiment.
Requisits:
- Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius.
- Bones habilitats comunicatives.
S'ofereix:
- Oportunitats pel creixement professional i formació contínua.
- Paquet salarial atractiu i competitiu.
- Incorporació immediata.
- Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
farmacia
Auxiliar de Farmàcia (Andorra)
Ens trobem en la cerca d'un/a auxiliar de farmàcia, per a una reconeguda empresa especialitzada en el sector farmacèutic, amb diferents sucursals a Andorra.
Les responsabilitats del càrrec serien:
- Assessorar als usuaris sobre les característiques i indicacions d'ús dels productes farmacèutics i parafarmacèutics.
- Utilitzar aplicacions informàtiques per a la tramitació de receptes i facturació.
- Gestionar documentació generada i tasques administratives.
- Assegurar el bon estat del material i els equips de l'establiment.
Requisits:
- Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius.
- Bones habilitats comunicatives.
S'ofereix:
- Oportunitats pel creixement professional i formació contínua.
- Paquet salarial atractiu i competitiu.
- Horari intensiu variable.
- Incorporació immediata.
- Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
auxiliar-farmacia
Tècnic/a d'Automatització Industrial (PLC's, HMI i SCADA)
Empresa del Sud d'Osona, destacada per l'I+D en l'àmbit de l'IoT en la indústria 4.0. i en la monitorització i control de processos productius, requereix incorporar un/a Tècnic/a d'Automatització Industrial.
En dependència del Director d'Operacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Programació de PLC's.
- Programació de pantalles HMI i SCADA.
- Realització d?esquemes elèctrics.
- Muntatge d?armaris elèctrics.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa familiar, amb una gran projecció de creixement.
- Horari: De dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres: de 8h a 15h.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Formació inicial i contínua en producte i servei.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
Es requereix:
- Persona empàtica, proactiva, positiva i amb capacitat de treball en equip.
- Saber dissenyar i interpretar esquemes elèctrics
- Coneixements de programació de PLC's, HMI i SCADA.
- Residència a Osona, Vallès Oriental o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
ingeniero